tirsdag 8. mai 2012

Klesvask - min nye hobby



Kjører litt reprise-bilder her.
Akkurat nå føler jeg at jeg nesten ikke gjør annet enn å vaske og rydde bort klær. 
Jeg kjøpte disse plastkurvene for en tid tilbake, for å prøve å gjøre jobben med klesvask i heimen litt enklere. Og litt enklere har det blitt. Planen var at ungene har hver sin plastkurv slik at når jeg skal rydde det rene tøyet, så sorterer jeg tøyet til riktig person med en gang rett fra tørketrommel eller tørkestativ. Kurvene er enkle å bære med seg og ungene hjelper til med å putte tøyet inn i skuffer og skap selv.

Nå skal jeg gå og tømme en tørketrommel og sette på en ny klesvask,
før jeg kryper opp i sofakroken igjen.

Ha en god tirsdagskveld :-) 


post signature

1 kommentar:

  1. Hyggelige kurver i glade farger ;)

    Ha en god kveld og torsdag

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)