lørdag 5. mai 2012

Cupcake/Inspirasjonskurs





Jeg har vært på cupcake/inspirasjonskurs hos Fabelaktige Maia.
Ei fantastisk jente med en utrolig fin blogg - http://www.fabelaktive.com/
En inspirerende, lærerik og flott dag. Jeg har allerede kjøpt inn
ingredienser slik at jeg kan begynne å øve. Både på bakingen og
på frostingen. Jeg ble kjempeinspirert.

Tusen takk Maia - for en flott dag!

Men dagen var jo ikke slutt enda.
Da jeg kom hjem, hadde akkurat Paal og Sondre kommet hjem også
med et digert flyttelass for onkel og tante. Så da var det bare å gyve løs
og hjelpe til med å tømme lastebilen. Jentene hadde laget en flott
Velkommen-plakat som vi hadde hengt over døra til ære for våre nye
leieboere.

En innholdsrik dag :-)






post signature

5 kommentarer:

  1. Hei:) utrolig hyggelig å hilse på deg og i går, hyggelig å treffe nye bloggere:) jeg har også kjøpt inn litt mer utstyr,så nå er det bare og prøve på egenhånd:) Cupcaksene til Maia var utrolig gode..spesielt den med sjokoladefrostingen, nam!! nydelige bilder du har tatt:) fin søndag til deg:)

    Kine:)

    SvarSlett
  2. Hei:)du e så heldig så fekk være med på cupcakes kurset med Maia,det er noko eg virkelig kunne tenkt meg og men avstanden blir såå lang,såg utrulig koselig ut:)
    Tusen takk for så koselig kommentar inne hos meg:)
    Ønske deg ein fin kveld:)

    SvarSlett
  3. Heisann! Det var hyggelig å hilse på deg i går. Det ble liten tid til prating, men vi fikk god inspirasjon :)

    Ha det fint, så kanskje vi sees ved en annen anledning .

    Klem
    Nann Karin

    SvarSlett
  4. Hei søte deg!
    Så kos å hilse på deg og skravle litt med deg. Det er godt å høre at du ble inspirert for det var poenget :)

    Fin søndag!
    klem

    SvarSlett
  5. Du er så heldig som fikk vært på insp kurs!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)