onsdag 18. mai 2011

En god bok

Jeg skal være dønn ærlig nå, jeg liker å lese bøker men jeg leser ikke så ofte lenger.
Mye annet som skjer i en hverdag med jobb, 3 barn og diverse fritidsaktiviteter.
Denne boken begynte jeg å lese for noen år siden, men en av ungene dro av omslaget (som jeg brukte til bokmerke) og jeg klarte ikke å finne tilbake til der jeg var. Så boka ble bare liggende.
 Den har tilogmed ligget på nattbordet mitt i alle disse årene.
Jeg har lest andre bøker i mellomtiden, men denne ble liksom bare liggende. 

Nå har jeg tatt den frem igjen, for nå er det ikke mange dagene til vi reiser til Kreta.
Jeg gleder meg så veldig.
Kanskje jeg får lest litt videre i boka også?

Hva liker du best å lese? 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)