onsdag 25. mai 2011

Bryllupsdag



I dag er det 9 fantastiske, vidunderlige og til tider hektiske år siden Paal og jeg giftet oss i Tønsberg Tingrett. Kan ikke helt si at dagen i dag ble feiret i sus og dus akkurat, vi kom på det til slutt når mor/svigermor sendte oss en gratulasjons-sms litt utpå kvelden.

Men når jeg tenker tilbake på selve bryllupsdagen, vekker den bare gode minner. En perfekt dag som ble akkurat slik jeg ville ha den. Har desverre ingen bilder, vi var visst ikke så digitale den gangen.

Litt morsomt er det at vi dro på bryllupsreise til Hellas to dager etter bryllupet vårt. Og om to dager drar vi til Hellas igjen. :-)

Men neste år, når vi har 10 års jubileum, håper jeg vi kan dra på en "second honeymoon" og da håper jeg at turen kanskje kan gå til New York. Jeg har begynt å spare, så vi får se.

Så til slutt
Jeg elsker deg, Paal!





post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)