lørdag 15. mai 2010

Anitas urtehage

Kjøpte meg også et par krydderurter på hagesenteret idag, og plantet dem sammen med en gammel gressløk i en gammel sinkbalje. Jeg har brukt sinkbalja til planter mange ganger før, men aldrig prøvd krydderurter. Ideen fikk jeg fra en kollega på jobben. Så i første omgang prøver jeg Timian og Basilikum.


Og dette er tomatplantene jeg har anskaffet. Plommetomat til venstre og cherrytomat til høyre.
Dette blir spennende.


Og det var ikke bare Fanny som var interessert i hagearbeidet mitt idag. Pusen vår Findus dukket også opp og var særdeles interessert i de brune papirposene fra hagesenteret.




Jentene ble kjempefornøyde når de fikk en egen rosa potterose på veggen til dukkestua si.

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)