torsdag 10. april 2014

Dårlig samvittighet, innrømmelser og tårer i øya....


 
Jeg har begynt på et stort prosjekt som har
vært min dårlige samvittighet i snart 14 år.
Jeg må ærlig innrømme, at jeg har nesten ikke
satt inn et eneste bilde av barna i deres fotoalbum.
 
Så nå sitter jeg her da, med et hav av bilder.
Gode minner fra 3 søte små søsken strømmer på,
i takt med øynene som fylles til randen av tårer,
(jeg er så vannvittig lettrørt)
når jeg tenker på hvor herlig den tiden var.
 
Nå er de så store,
og det er helt andre ting som skaper de gode minnene.
 
En tårevåt klem til deg fra meg :-)
 
Anita

1 kommentar:

  1. Skjønner så altfor godt hva du mener Anita. Når man får tenåringer i hus skjønner man at om ikke så altfor mange år er de ute på nye eventyr, ute av huset og uten gamlingene - HJELP!

    Du bør absolutt prøve fiskesuppa, den er nydelig. Vi skal jobbe i hagen i morgen og dagen avsluttes med deilig fiskesuppe fra grillen. Ungene ELSKER suppa så her er den en STOR suksess ;-)

    Ha en herlig påske!

    Klem
    Anett

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)