fredag 21. februar 2014

Snart vår?

Titter innom for å ønsker dere alle en god helg.
Her i huset har desverre sykdom regjert i hele
februar, og det er desverre mor som har fått
det meste. Nå er jeg igang med antibiotikakur
nr 2 i løpet av 2 uker, så nå håper jeg vi er
ferdige med all sykdom og kan gå en frisk
mars i møte. Det er jo snart ny måned igjen,
jeg synes tida går så fort akkurat nå.
 
Men uansett, jeg gleder meg til våren....
og har nå fått litt dilla på mønster og
farger fra Greengate. Jeg får skikkelig vårstemning.
Jeg har bestilt litt småtteri fra Villa Perlesukker,
og jeg gleder meg til det kommer i posten.
 
Nå skal jeg straks ta turen til Drammen
for å plukke om mine søte små
(søte er de fortsatt men de er nok ikke enige at
de er så små lenger, de er jo snart 14, 12 og 10 år. Hi,hi)
De har hatt et par dager vinterferie hos mormor,
mens mor har ligget rett ut på sofan med halsbetennelse.
 
 
 
Ønsker dere alle en god helg :-)
 
Klem Anita
 
 


3 kommentarer:

  1. Ja årene går fort,mine to eldste blir 12 og 14 og det er litt godt og men kjekkt når dei er små og men denne 6 årsalderen som ho minste er i,er det ikkje det dei kaller den første pubertet:))
    Så kjedelig å være sjuk,håper du er på bedringens vei❤️
    Stor klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Jeg håper du snart blir bedre, antibiotika kur hørtes ikke bra ut!Mange gode tanker og fine smil, sendes din vei:)

    klem

    SvarSlett
  3. Huff stakkars deg som har blitt fanget av vinterinfluensaen - så kjedelig :-( Hørtes ut som en lur idé å sende barna til mormor noen dager så du fikk slappet av. Du er nok ikke alene om å flate ut på sofaen om dagen. Vi har foreløpig holdt oss friske så får vi bare håpe det holder seg sånn resten av vinteren ;-)

    Ha en fin uke og god bedring!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)