fredag 24. mai 2013

Siden sist........

 
Her kommer en liiiiten oppdatering.
Her i Tønsberg hadde vi en varm og deilig 17. mai
med barnetog og masse deilig mat og drikke.
Pinsehelgen tilbrakte vi på hytta i Horten.
Ungene badet i sjøen og vi spiste frokost på terassen.
 
Uka har gått fort med 3 fotballkamper, foreldremøte og
flaskeinnsamling til inntekt for eldstemann sitt fotball-lag
som skal være med på Norway-cup i august.
 
Denne helgen skal igrunn bare nytes.......
Mannen er på jobb på Vestlandet og
eldstemann er på klassetur ute på Bolærne.
Med andre ord en stille helg med jentene mine.
 
Og for dere som lurer......
jeg brukte bunaden min på 17. mai.

 
Ønsker dere alle en god helg,
jeg skal bruke helgen til å besøke de
andre bloggene som skal på bloggtreff
i Haugesund neste helg. Gleder meg :-)
 
Klem Anita

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjeeeelp. Beklager. Jeg kom borti en knapp og kommentaren ble borte... nei og nei.

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)