mandag 15. oktober 2012

Wishes......





 
Det er ikke bare frøken midtimellom som har bursdag snart
her i huset. Jeg fyller også snart år, og rundt år i år også gitt.
Derfor kommer et lite ønskeliste-innlegg fra meg idag.
 
Det som står aller øverst på ønskelista mi er en sølvgrå
Kitchenaid kjøkkenmaskin. Den har en utrolig flott design.
Og det virker som om alle som bruker den selv, er kjempefornøyd.
 
Ellers synes jeg den sorte klokka, lommeboka og veska,
alt fra Marc by Marc Jacobs, er utrolig stilig.
I tillegg til leopard-veska fra By Malene Birger.
 
Så får vi se da....
hva som dukker opp på gavebordet i desember
(ja, jeg har bursdag bare to uker før jul) 
 
 
 
God ukesstart til deg,
og velkommen til alle nye lesere.
Legg gjerne igjen et lite spor,
så kommer jeg innom hos deg også.




post signature

1 kommentar:

  1. Ååå så nydelige ønsker,håper du får alle oppfylt:)eg har bursdag akkurat ein måned før jul så skal jammen sette opp ønskeliste snart eg og både til bursdag og jul:)
    Ønsker deg ein flott dag!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)