onsdag 21. mars 2012

En liten sniktitt....


Her er en liten sniktitt på vårt nye kjøkkenbord.
Jeg er superfornøyd!!!!
Ny duk ble det også gitt, fra favoritten Indiska.
Jeg blir i godt humør nesten bare av å se på duken om dagen {smiler}
Jeg elsker rosa.

Fanny har bursdag i påsken, så dagen må feires før ferien.
Derfor har vi i kveld laget bursdagsinvitasjoner.
Frøknen er kjempeivrig, og etterpå laget vi liste over mat, kaker og leker hun vil ha i selskapet sitt.




Ønsker alle en fortsatt god uke :-)

Et lite Fanny-sitat:
Mamma, det er meg som dere kommer til å ha lengst av barna, hjemme.
For jeg er jo minst, så jeg kommer til å flytte ut sist.
Jeg spør: Er du sikker på det? Tenk om det er motsatt?
At den yngste flytter først og den eldste flytter sist?
Fanny: DET.............. kan du bare glemme!!!!!!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)