fredag 30. desember 2011

Klar for det nye året


I dag har Susanne og jeg vært på en skikkelig shopping-runde på Farmandstredet i Tønsberg.
Susanne var innom alle sine favoritt-butikker, både WOW, Glitter, Acsessorize og et par til.
I tillegg tok vi en liten kake-pause på Jordbærpikene. 
En super dag for mor og datter.
(Fanny har vært med en venninne på skøytebanen og på tur i skogen, og Sondre er desverre fortsatt syk) 

På salg nå i Romjula har jeg fått tak i både juleduk og putetrekk til kjøkkenet, Til og fra kort og kalenderlys for neste desember. Jeg er kjempefornøyd.

Her er et lite glimt av nye tekstiler jeg skal ha i stua når julefargene ryker ut til uka.
Har fått tak i både putetrekk og duker som passer fint til lin-gardinene jeg kjøpte på Ikea i høst.


God fredagskveld :-)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)