fredag 1. juli 2011

Chris Medina - What Are Words

Siste dag på jobb før ferie i dag. Og så sentimental som jeg er, så får jeg tårer i øynene og klump i halsen bare av å gå rundt og ønske alle en god sommer. Fryktelig tullete må jeg si, men jeg er bare sånn.

Men noen ganger så er det så mye jeg gjerne skulle sagt i sånne sammenhenger, men som ikke blir så lett når man står der med skjelven stemme og øyne som er fulle til randen av tårer.

Så .... derfor blir dagens innlegg tilegnet alle mine gode arbeidskollegaer. Jeg er så stolt av å jobbe sammen med dere. Dere er en herlig gjeng, og jeg setter utrolig stor pris på dere.

Denne sangen er en av de nydeligste sanger jeg vet om, så derfor ........
i dag er denne til dere jenter.

God sommer








post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)