fredag 31. desember 2010

Godt nytt år!

Etter snart to sammenhengende uker med influensa, feber og hoste både dag og natt, virket alle 3 ungene på bedringens vei. Derfor dro vi som planlagt på fjellet nyttårshelga. 

Her er det deilig snø og foreløpig ikke så veldig kaldt. Bare et par grader minus.
Ungene var desverre ikke så friske likevel, Fanny hadde øreverk i hele går ettermiddag og kveld.
Og den "beste" overraskelsen kom akkurat idet Paal og jeg skulle legge oss. Sondre fikk brått omgangssyke
og rakk hverken på do eller ut eller fram til noen bøtte. Festlig i ei lita campingvogn.

Håper formen til alle 5 er bedre i morgen. Kanskje vi får tatt oss en liten skitur så vi kan få prøvd disse flotte sitteunderlagene vi fikk av min søster til jul. De ser kjmpedeilige og varme ut og hun har laget dem selv.
Den perfekte julegave etter min mening.


Jentene koser seg ute, Sondre skal slappe av litt for kanskje å orke å se raketter i kveld.
Og jeg skal kose meg med romjulens strikkeprosjekt: en ullbukse til Susanne strikket av garn fra Nøstebarn.



Ønsker alle en riktig god nyttårsfeiring.

GODT NYTT ÅR!
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen en hilsen :-)